miercuri, 27 mai 2015

Despre noi

Doamne ajută!

      Editura Apa Vieții după cum observați nu există ca instituție editorială comercială. Este doar inițiativa mea de a aduce în lectura credincioșilor cărți mai vechi care nu mai sunt reeditate, cele mai multe provenite din scanări de pe internet, altele scanate personal, dar tehnoredactate într-un format bun de printat și de lecturat.
     Sper că pe viitor voi primi astfel de cărți de la voi sau scanări ce încă nu se găsesc în spațiul virtual. Nu voi edita cărți cu conținut eretic sau cărți cu conținut ecumenist, dar nici cărți care se găsesc de cumpărat, fiindcă încurajez cumpărarea lor ca editura să poată să publice cărți noi (nu încurajez pirateria).
     Am început cu un profil pe SCRIBD dar în multitudinea de cărți digitale, am considerat că e nevoie să le fac cunoscute pe acest blog.
   Mulțumesc pentru cei ce s-au ostenit cu fotocopierea și încărcarea lor în spațiul virtual!
   
  Actualizare 10.10.2017

    Începând cu această dată toate cărțile sunt pe platforma ARCHIVE.ORG fiindcă Scribd a devenit o platformă contra cost. Tot de acum puteți accesa aceste cărți din meniu, toate paginile fiind actualizate cu noua situație. 

Actualizare 21.04.2020

La secțiunea Cărți digitale, am adăugat un link către Google Drive, unde am încărcat o arhivă tip .rar în care se află toate cărțile digitale din contul Archive.org și nu numai (peste 10 GB de cărți în format .pdf)
  

Cu drag pentru ortodocșii români,
cel mai mic dintre monahi, Ierodiaconul Hrisostom


P.S. 
   Dacă puteți și doriți să susțineți acest efort, puteți ajuta și voi. Toate cărțile editate sunt gratuite și vor fi gratuite cât timp vor fi încărcate pe internet și nu vor fi în format tipărit în caz că vreodată această editură va exista și ca instituție comercială.

   Puteți ajuta cu cărți scanate (în afară de ce se găsește deja pe siteuri ortodoxe), pe care le puteți trimite pe adresa de email: mon.hrisostom@gmail.com. 

   În funcție de importanța lor vor fi editate pentru imprimare și postate aici cu mulțumirile de rigoare.


   Sau puteți ajuta financiar cu orice sumă în contul deschis la Banca Transilvania

Zanet Bogdan
RO08BTRLRONCRT0242005201

3 comentarii:

  1. Exista vreo alta posibilitate de a downloada cele 12 volume ale lui Florovski? Cei de la scribd imi cer datele cardului chiar daca nu-l vor incarca deoarece prima luna gratuita.
    Va multumesc
    Marian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu. Am întâmpinat aceeași problemă, însă nu am avut timp să caut altă platformă pentru a distribui cărțile. În maxim o lună găsesc o variantă.

      Ștergere
    2. Am actualizat link-urile și toate postările în care se găsesc cărțile editate de mine. Am trecut pe platforma archive.org și deocamdată este gratuită. Spor la lectură!

      Ștergere

Icoana Maicii Domnului

Icoana Maicii Domnului